GELEN KUTUMA BİR SAYI AT

  • 1- 3 saat önce neredeydin?
  • 2- Kötü alışkanlıkların?
  • 3- Sarildigin en son kişi?
  • 4- Özledigin şey?
  • 5- Dışarı çıkarken hazırlanman en fazla ne kadar sürüyor?
  • 6- En sevdigin müzik grubu?
  • 7- En büyük korkun?
  • 8- Şuan kafanda oynayan şarkı hangisi?
  • 9- Dün gece dışardamıydın,evde mi?
  • 10- Hayatinda en stresli hissettigin an?
  • 11- ''Keşke'' dedigin anlar mi daha fazla ''iyiki''ler mi?
  • 12- Eger bir kişiyi öldürme sansin olsaydi,kim olurdu -neden?-
  • 13- Mutluluktan agladin mi?
  • 14- Kendini şanslı biri olarak görüyor musun?
  • 15- Gözünü kapadiginda aklinda neler canlaniyor?

aşkm

(Kaynak: metalheadparadise, kivircikiss gönderdi)

Timestamp: 1406269494

aynı yıldızın altındaki çocuk değil mi bu aq ben mi yanlış gördüm

(Kaynak: anselgifs, heryerdehepsen gönderdi)

Timestamp: 1406268685

peaceeelol:

👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽

👽

(heryerdehepsen gönderdi)

Timestamp: 1406268532

Msj atın sıkılıyom

Olum yarın sinemle buluşcam aqqq oyhh

queen—selly:

☽ ☾

x

(Kaynak: lickgold)

Timestamp: 1406215894

Anonim:
bende beylikdüzünde oturuyorum yakınız büyükçekmece ile taksimden iki katlı otobüslere biniyorsun zaten son durak beylikdüzü marmara parkın önü ordan tepekent otobüsüne binip direk orası

araba var aq

Anonim:
oha İstanbul da mısın? hemde Taksim o.O neyse taksimden Seda'lara gitmek çok kolay la

nerden bilion şuan taksimde değilim fakat

hogwartsayolcu:

Judy, Judy, bo Budy banana fanna fo fudy bee fi mo Mudy, Judy jdlkjhkldşflhidfh

yukardaki yorum kopyala yapıştır yapmış aq

(Kaynak: kitaplarlamutlu, olmayabilirhayatbu gönderdi)

Timestamp: 1406181702

Bu postu beğenip re-blog yapan herkes birbirini takip etmesin. Burası Twitter değil.

aynn aq

(Kaynak: saatkacamk, turuncuyumusatici gönderdi)